Kapcsolat
Gyakran Ismételt Kérdések
Általános kérdések
Mennyi ideig tart egy ajánlat feldolgozása a megkeresés elküldése után?
Az árajánlat feldolgozása az évszaktól és a megkeresések mennyiségétől függően változhat, de általában 3 munkanapon belül igyekszünk árajánlatot küldeni.
Kihez forduljak, ha termékre van szükségem és tanácsot kérek?
Vegye fel velünk a kapcsolatot az info@alupergola.hu e-mail címen vagy az 06 30 257-1700 telefonszámon, ahol szívesen adunk tanácsot. Ezen kívül felkeresheti székhelyünket előre egyeztetett időpontban, ahol profilokat, anyagmintákat, bioklimatikus pergolát és zipscreen árnyékolót nézhetnek meg. Címünk az elérhetőségek között található.
Mi a folyamat a megkereséstől a megrendelésen át az összeszerelésig?
Az árajánlat elfogadása után, de rendelés előtt a műszaki kollégánk helyszíni felmérést végez, ahol minden részletet pontosítunk és a rendelést aláírja. Amint az áru megérkezik raktárunkba, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és egyeztetjük a szerelés idejét.
Kihez forduljak, ha nem kaptam árajánlatot?
Előfordulhat, hogy a kérelmek száma miatt egyes kérések spambe kerülnek, vagy nem töltődnek be a rendszerünkbe. Érdeklődni lehet a 06 30 257 1700 telefonszámon.
Hol találom a pergolák árait?
Minden vevői kérésére árajánlatot készítünk a pergola pontos specifikációjával, szállítási terjedelmével és a teljes árral. Ha szeretné megtudni a kiválasztott pergola hozzávetőleges árát, azt sok terméknél megtalálja a weboldal alján.
Hova küldhetek érdeklődést?
Kérését elküldheti az info@alupergola.hu címre, vagy töltse ki űrlapunkat a weboldalon.
Milyen információkra van szüksége egy árajánlat feldolgozásához?
A legjobb, ha elküldi nekünk a hozzávetőleges méreteket, egy fényképet és egy leírást az elképzeléséről vagy specifikációjáról. Ha tanácsra van szüksége, hívjon minket a 06 30 257 1700 infovonalon.
Kihez forduljak, ha termékre van szükségem és tanácsot kérek?
Felveheti velünk a kapcsolatot a 06 30 257 1700-as infovonalon, vagy küldjön e-mailt a info@alupergola.hu címre.
Van lehetőség előzetes konzultációra?
Mindenekelőtt előzetes árajánlatot készítünk a vevőnek, hogy legyen elképzelése az árról. Az ajánlat jóváhagyása után tudunk személyesen kimenni további konzultációra.
Van-e díja a konzultációnak?
Amennyiben a rendelés nem történik meg, akkor a konzultáció díja 15.000 Ft + AFA, ami nem tartalmazza a kiszállási költséget, aminek díja 100 Ft + AFA/km.
Kivitelezés esetén a kiegészítő kőműves munkálatokat is elvégzik?
Nem végzünk, csak az alumínium szerkezeteket telepítjük a már elkészült felületre. Egyedül a kocsibeállónak csináljuk meg a betonozást, mert azt a telepítéskor szükséges elvégezni.
Tudnak nem szokványos formájú pergolát készíteni?
Egyedi pergolákat szállítunk, de ezek mindig négyzet vagy téglalap alakúak.
Minden termék rendelésre készül, vagy van néhány termék raktáron?
Minden rendelés méretre készül.
Rendelés
Megrendelt termékek telepítési dátumát meg tudják mondani?
A megrendelés teljesítési dátumát a rendelés után a gyártó visszaigazolása alapján adjuk meg.
Kész pergolát szeretnék, építési átalakításokat is csinálnak?
Általában a pergolát elkészült homlokzatra, beton alapra szereljük. Néhány pergola típus esetén vállaljuk a tartólábak alatti betonozást, illetve kocsibeállók esetén a térkő felszedést, betonozást és a térkő visszahelyezését.
Mennyi ideig tart a termék előállítása és leszállítása?
A szállítási idő 8-12 hét. Kiviteltől, színtől, kiegészítőktől és speciális igényektől függően módosulhat. A szállítási határidőt befolyásolhatja a termelési és szerelési kapacitások jelenlegi kihasználtsága.
Mennyi ideig tart egy átlagos pergola felszerelése?
A telepítés körülbelül 1 napot vesz igénybe (a mérettől, a telepítési helyhez való hozzáféréstől stb. függ).
Az e-shopban található összes termék megtekinthető élőben?
A webshop magyarországi bevezetése folyamatban van, egyelőre írásos megrendelés alapján tudunk rendelést felvenni.
Hogyan történik a fizetés?
Az előleg fizetése elektronikusan történik, kiállított díjbekérő alapján.
Szerelhetem magam is a pergolát?
Igen, de határozottan nem javasoljuk. Mindenekelőtt a szavatossági igény elvesztése miatt, de a bonyolultsága és eszközigénye miatt nem javasoljuk.
Ön is készít előzetes látványtervet?
Esetenként, díj ellenében.
Megnézhetem a bemutatóterembe a termékeket?
Igen, bár limitált hely miatt csak a legkeresettebb termékeket tudjuk megmutatni, de a többi termék szerkezeti profiljait, anyagmintákat viszont megtekintheti, szívesen segítünk a kiválasztásban. Előzetes időpont egyeztetés szükséges.
Beugorhatok a bemutatóterembe nyitvatartási időn kívül?
Igen, akár hétvégén is, de csak telefonos egyeztetés után.
Változhat-e a termék ára a megrendelés után az anyag árak emelkedése miatt?
A szerződés aláírása és a kaució befizetése után az ár nem módosítható.
Számla
Szeretném megtudni, hogy az előleg számla befizetése jóváírásra került számláján.
Amint a befizetés megérkezik számlánkra, legkésőbb 3 munkanapon belül automatikus választ fog kapni, hogy a befizetés helyesen történt. Ha ez nem történt meg, kérjük, forduljon ahhoz az értékesítési vezetőhöz, akivel a teljes megrendeléssel foglalkozott.
Hogyan fizethetem ki a rendelés fennmaradó összegét az összeszerelés után?
Hasonlóan a termék árának kifizetéséhez, a szerelést is rendezheti utalással a kiállított díjbekérő alapján, vagy készpénzzel a helyszínen.
Mit tegyek, ha kifizettem a számlát, és 3 napon belül nem kaptam visszaigazolást, számlát?
Mindenekelőtt próbálja meg ellenőrizni az e-mailben lévő levélszemétet/spamet. Ha nem találja az értesítő e-mailt, hívjon az elérhetőségeink egyikén.
Az összeszerelés és a munka átvétele után e-mailben nem kaptam számlát. Kihez forduljak?
Ha nem kapja meg a számlát e-mailben a telepítés dátumától számított 7 napon belül, ellenőrizze a kéretlen leveleit/spamjét. Ha nem találja a számlát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén.
Az e-mailben nem találom a számlát. El tudnád küldeni még egyszer?
Mindenekelőtt próbálja meg ellenőrizni az e-mailben lévő levélszemétet/spamet. Ha nem találja az értesítő e-mailt, akkor értesítsen minket és egy számlamásolatot küldünk.
Fizetési előleg számlát küldtek, de a számlázott összeget nem tudom egyszerre teljes egészében kifizetni. A bankszámlámon alacsonyabb fizetési limit van beállítva, mint a befizetés összege. Mit kell tennem?
Ha a napi limit nem teszi lehetővé a befizetés teljes összegének elküldését, több átutalási megbízással is kifizetheti az összeget. Ismételt fizetéskor kérjük, hogy a díjbekérő sorszámát adja meg, hogy a beérkező összeget az előlegszámlájával párosítsa a rendszerben. Az előleg bankszámlánkra történő beérkezéséről csak a teljes előleg befizetése után kap értesítést e-mailben. Ezzel egyidejűleg az e-mail mellékletében küldjük a számlát.
Megváltoztatható-e a számlázási információ természetes személyről jogi személyre/cégre, amikor aláírtam a megrendelést/szerződést a munkára?
A megrendelésben/munkaszerződésben szereplő számlázási cím változása esetén, csak akkor tudjuk a megrendelőt átírni, amennyiben még nem történt meg a foglaló átutalása.
Panasz/Szolgáltatás
Az Ön cégének egyik terméke nem működik megfelelően. Mi a teendőm?
Küldje el kérését az info@alupergola.hu e-mail címre. Kérjük feltüntetni elérhetőségeit, a megvalósítás helyét, a számlaszámot és a hibaleírást fotókkal vagy videófelvétellel.
Garancia utáni szervizt is végeznek?
Igen, de csak az általunk telepített termékekre.
Mennyi a szolgáltatás ára?
A hiba leírása szerint a kolléga megmondja a szolgáltatás árát.
Mennyi időn belül érkeznek?
Igyekszünk a lehető legrövidebb időpontot megtalálni a technikusok tervezett utazásainak megfelelően.
Jelezhetem a problémát telefonon?
NEM - a telefonon bejelentett hiba elveszhet, célszerű e-mailt küldeni.
Elérhetőségek
Siltop kft
2094 Nagykovácsi, Szarvas u 33
Adószám: 24912747-2-13
Bemutatóterem
Felkeresés előtt egyeztessen időpontot.
Szívesen segítünk, megtaláljuk a megfelelő megoldást Önnek.
Ha az adott időben nem tudjuk fogadni hívását, igyekszünk hamar visszahívni.